10-10-2017

Medarbetare ekonomi/reception

Vi söker nu en ekonomiassistent/receptionist till vår ekonomiavdelning.




Vi söker nu en ekonomiassistent/receptionist till vår ekonomiavdelning. Som medarbetare på vår ekonomiavdelning kommer du att få ett omväxlande jobb. Du ansvarar för receptionen och besökare, växeltelefoni, fikarum/intern service samt administrativa uppgifter. I de administrativa uppgifterna ingår bland annat hantering av kund-  och leverantörsreskontra, avstämningar av konton vid månadsbokslut, registrering av leverantörsfakturor, bokföring, beställning av kontorsmaterial samt kravutskick. Du som söker skall vara utåtriktad, positiv, serviceinriktad och ha lätt för att tala med människor. Kunskaper inom bokföring och erfarenhet av att jobba i ett affärssystem är meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska är ett krav. Tjänsten är ett vikariat under cirka 10 månader då vår ekonomiassistent/receptionist kommer att vara föräldraledig. Tillträde omgående.

Ansökan:

Sista ansökningsdatum är den 31 oktober, men då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Mejla din ansökan till personal@wica.se, märk din ansökan med ”ekonomiassistent”

Ev. frågor besvaras av Magnus Banérson, magnus.banerson@wica.se




Share this: